pzh@pzh.gov.pl

Mobilny punkt pobrań do badań w kierunku COVID-19

Zapraszamy na badania w kierunku COVID-19 do mobilnego punktu pobrań na Powsińskiej 61 w Warszawie. 
Obsługujemy pacjentów skierowanych na badania przez lekarzy POZ, Inspekcję Sanitarną, osoby na kwarantannie
oraz osoby prywatne bez skierowania

Mobilny punkt pobrań w kierunku COVID-19 na ulicy Powsińskiej 61 w Warszawie jest czynny 7 dni w tygodniu, w godzinach 9:00- 21:00.

Lokalizacja: Warszawa, teren Instytutu przy ul. Powsińskiej 61. Wjazd bramą od ul. Limanowskiego (z boku budynku).

Kto może skorzystać z badania?

  • osoby przebywające w kwarantannie,
  • skierowane na badania przez Inspekcję Sanitarną,
  • osoby skierowane na badania przez lekarza POZ,
  • osoby prywatne, które nie posiadają skierowania (odpłatnie).

Jak się przygotować do badania?

  • Na badanie zabierz ze sobą dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
  • Minimum 2 godziny przed badaniem nie spożywaj posiłków, nie pij, nie żuj gumy, nie pal papierosów, nie płucz jamy ustnej i nosa ani nie myj zębów.
  • Osoby prywatne: mogą wypełnić i wydrukować formularza zlecenia badania wcześniej i przynieś gotowy do punktu pobrań.
  • Jeśli płaciłeś przelewem, zabierz ze sobą potwierdzenie dokonania przelewu za badanie.
  • Jeśli masz skierowanie od lekarza POZ – poproś o numer skierowania lekarza przed przyjazdem.

Formularz zlecenia badania do pobrania 

Jak wypełnić formularz zlecenia badania?

  • Wypełniając formularz koniecznie podaj czytelnie swój numer komórkowego telefonu kontaktowego.
  • Jeśli potrzebujesz wyniku w języku angielskim, również zaznacz to w formularzu w nagłówku, aby było dobrze widoczne. If you need results in English, please mark it on the test application form. 

Ile kosztuje badanie? Jak można zapłacić za usługę?

  • Koszt badania to 300,00 zł
  • Możliwe formy płatności to: karta, przelew, gotówka, choć preferowane są formy płatności bezgotówkowej (przelew, karta).
  • Dane do płatności przelewem na numery konta dla płatności krajowych:

93 1130 1017 0080 1180 2020 0001
Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa

  • W tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko osoby, która będzie poddana testowi oraz dane do faktury.
  • Potwierdzenie dokonania przelewu należy okazać przed przystąpieniem do badania.

Jakie są zasady wystawiania faktur za badanie?

  1. Aby otrzymać fakturę, należy o tym poinformować obsługę przed dokonaniem płatności.
  2. Faktury wystawiamy na kwoty powyżej 450 zł. Transakcja poniżej 450 pln potwierdzona paragonem, na którym znajduje się numer NIP jest uznawana za fakturę uproszczoną.
  3. Faktura na osobę fizyczną wystawiona może być tylko na podstawie oryginału paragonu.
  4.  Osoby płacące przelewem, aby otrzymać fakturę na firmę proszone są o wpisanie nazwy firmy tytule przelewu.

Co robić na miejscu badania?

  1. Zatrzymaj samochód w wyznaczonym miejscu.
  2. Przygotuj dokumenty.
  3. Na znak badającego podjedź na stanowisko.
  4. Okaż dokument tożsamości bez otwierania szyby.
  5. Po weryfikacji podjedź na stanowisko pobierania materiału
  6. Wyłącz silnik pojazdu
  7. Pozostań w pojeździe
  8. Otwórz okno i przygotuj się do badania
  9. Badanie polega na pomiarze temperatury i pobraniu wymazu z gardła i z nosa.

W trakcie i po badaniu należy stosować się do poleceń pracowników punktu testowego.

Kiedy i jak otrzymasz wynik?

Osoby prywatne, wykonujące badanie odpłatnie:

  • wyniki będą widoczne na platformie NIZP-PZH – link tutaj
    ▶ Aby poznać wynik należy na platformie wpisać nr zlecenia, czyli cyfry spod kodu kreskowego z dokumentu, który otrzymasz po wykonaniu badania.

Osoby wykonujące badanie na skierowanie:

  • oficjalna informacja o wyniku pojawi się w systemie EWP i na Internetowym Koncie Pacjenta. Dostęp do niej ma lekarz, który wystawił skierowanie.

Obecny czas oczekiwania na wyniki to MINIMUM 24 godziny. Dokładamy wszelkich starań, abyście Państwo otrzymali wynik jak najwcześniej. NIZP-PZH nie ponosi odpowiedzialności za straty materialne spowodowane oczekiwaniem na wynik.

  •  Nie ma możliwości odbioru osobistego wyników. Będą one udostępniane tylko drogą elektroniczną. Dla bezpieczeństwa własnego i personelu punktu przyjęć prosimy nie przychodzić osobiście po odbiór wyników
  • ENG: It is not possible to collect test results personally. They will only be shared via internet. For your own safety and the safety of the admission staff, please do not come personally to collect your test results.

Informacje można uzyskać pod numerami telefonów:

  • Mobilny punkt badań na ul. Powsińskiej: 795 132 835
  • Kontaktowy adres e-mail, gdzie możesz wysłać dodatkowe informacje lub skorygować dane w formularzu: koronawirus@pzh.gov.pl 

👨‍💻 Zobacz też  rządowy portal z informacjami i zaleceniami na temat pandemii