| Kontakt: pzh@pzh.gov.pl

OGŁOSZENIE DYREKTORA Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny z dnia 06.10.2020 r. o wolnym stanowisku rejestratorki w Centrum Medycznym NIZP-PZH

Etat w niepełnym wymiarze czasu pracy lub umowa cywilnoprawna

Miejsce świadczenia pracy: Warszawa.

  1. Zakres zadań
  2. Przyjmowanie do rejestracji i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych próbek materiału skierowanych do Instytutu na badania diagnostyczne,
  3. wstępna ocena zleceń badań diagnostycznych,
  4. obsługa pacjentów zgłaszających się do Instytutu na badania diagnostyczne, obejmująca:
  5. kierowanie pacjenta na pobranie materiału biologicznego do badania diagnostycznego oraz przyjęcie i zarejestrowanie pobranej próbki,
  6. pobranie opłaty za zlecane badania, zgodnie zobowiązującym cennikiem,
  7. bieżący kontakt z zakładami opieki zdrowotnej i instytucjami zlecającymi w celu wyjaśniania wszelkich nieścisłości zamieszczanych na zleceniach;
  8. przekazywanie zakładom opieki zdrowotnej i innym instytucjom zlecającym przygotowanych
    w laboratoriach sprawozdań z badań;
  9. przekazywanie informacji o wysłanych sprawozdaniach w celu aktualizacji rejestrów próbek i zleceń.
  1. Wymagania konieczne
  2. Wykształcenie średnie;
  3. Bardzo dobra znajomość MS Office;
  4. Umiejętność pracy w zespole;
  5. Samodzielność i sumienność w pracy.
  1. Dodatkowym atutem będą
  2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  3. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia
  2. List motywacyjny oraz curriculum vitae (CV).
  3. Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe.
  4. Kopie świadectw z poprzednich zakładów pracy.
  5. Podpisane własnoręcznym i czytelnym podpisem oświadczenie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, np. w brzmieniu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko rejestratorki, ogłoszone 06.10.2020 r. i prowadzone przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

Brak niniejszego oświadczenia lub jego niepodpisanie, powoduje wyłączenie aplikacji kandydata z procesu naboru na wakujące stanowisko.

  • W ramach zatrudnienia oferujemy
  • Umowę o pracę.
  • Stabilność i płynność finansową pracodawcy.
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Świadczenia socjalne.
  • Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry@pzh.gov.pl
w terminie do 16.10.2020 r.;

z dopiskiem „Konkurs na stanowisko rejestratorki w Centrum Medycznym NIZP-PZH”.

  • Zasady organizacji konkursu

Kandydaci poddani zostaną dwuetapowej procedurze konkursowej:

I etap – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;

II etap – rozmowa rekrutacyjna.

  • Unieważnienie konkursu

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

  1. Zasady postępowania z danymi osobowymi

Informuję, że oferty złożone po terminie, niekompletne lub nieopatrzone stosownymi podpisami, a także kandydatów, którzy nie przystąpią do II etapu postępowania konkursowego lub zostaną z niego wykluczeni – nie będą rozpatrywane.

Kandydaci mogą odebrać dokumenty rekrutacyjne w ciągu 1 miesiąca od zakończenia procedury konkursowej w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny w pokoju nr C221. Nieodebrane dokumenty oraz dokumenty kandydatów, którzy nie przyjmą propozycji pracy – po upływie wyżej wskazanego terminu – zostaną komisyjnie zniszczone.

Informuję, że dokumenty kandydatów wpisanych na listę rezerwową w niniejszym konkursie, przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania konkursowego lub do dnia ogłoszenia następnego konkursu, a po upływie wskazanych terminów zostaną komisyjnie zniszczone.

Wskazuję, że administratorem danych osobowych zgromadzonych w związku z ogłoszonym postępowaniem konkursowym na wolne stanowisko rejestratorki jest Dyrektor Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny z siedzibą w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24.

W okresie przechowywania dokumentów kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz prawo do ich wycofania. Wnioski w tym zakresie należy składać pisemnie do Działu Kadr i Płac Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny (ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa).

Uprzejmie informuję, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie lub brak zgody na ich przetwarzanie na potrzeby niniejszego konkursu, skutkuje brakiem możliwości objęcia procesem rekrutacyjnym danego kandydata.

  • Pozostałe informacje

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni – przed rozpoczęciem II etapu postępowania konkursowego – o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Ogłoszenie do pobrania

Skip to content